Main FAQ Search Groups Members List Profile Private Messages
Log-in Register
 
Forum SIMSON JAWA ROMET (!!) Strona Główna
why should your customer

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SIMSON JAWA ROMET (!!) Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
john2072
czołg



Dołączył: 26 Sty 2011
Posty: 1715
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: England

PostWysłany: Śro 6:31, 23 Mar 2011    Temat postu: why should your customer

yilai:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


[link widoczny dla zalogowanych]

n your employees makes a mess. It just goes with the job.Do not place the blame on specific employees. No matter how tempting it is to put the blame on specific people in your organization (even if that's where the blame lies) [link widoczny dla zalogowanych], do not do it. It is unprofessional, counterproductive and can backfire on you, especially if the person you're blaming reports directly to you. Saying something like "My sales manager is always making mistakes like this!" is not going to make your customer feel any better. To the contrary [link widoczny dla zalogowanych], such statements will make the customer question your leadership ability and the quality of all your employees, not just the one that made the mistake. If you don't have faith in your company and employees, why should your customer?Don't deny that a mistake was made [link widoczny dla zalogowanych], especially when there is clear evidence to the contrary. You're not Richard Nixon, for petesake, so don't try to pretend that the mistake didn't happen or stage some elaborate cover-up to try and dodge the blame.Admit your mistake. This may sounds trite, but you must admit your mistake before you can move ahead and start to make amends. Don't be so afraid to take this step. I doubt your company is the first one to screw up with this customer and I can guarantee you certainly won't be t


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SIMSON JAWA ROMET (!!) Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
xeon Template © Digital-Delusion
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin